Hey, it's great that you learn French. And your sentence does make sence, in French we would just say "le CD" because it's a masculine word.Originally Posted by manatee To view the link you have to Register
![]()

Hey, it's great that you learn French. And your sentence does make sence, in French we would just say "le CD" because it's a masculine word.Originally Posted by manatee To view the link you have to Register
![]()
Thanks from 1 members: DANCE IN THE DARK

Thanks for the tip!![]()
Find Your Freedom in the Music
Find Your Jesus, Find Your KubrickBlend made by the amazing Beba!

Pourquoi certains français critiquent les étrangers qui essayent de parler français?Encouragez-les plutôt! Certes, il y a quelques petites fautes, mais franchement c'est déjà pas mal
Vous n'êtes sûrement pas tous bilingues non plus je suppose.
Et puis au lieu de critiquer, apprenez à écrire franchement...
Euh sinon, il y a beaucoup de Français ici ?![]()
Burry all your secrets in my skin... Come away with innocence and leave me with my sins...
Je t'aimais, je t'aime et je t'aimerais...
I miss you...

C'etait un probleme quand je suis arrivé en France de l'Espagne...Originally Posted by flobouille93 To view the link you have to Register
![]()
She's the best damn thing that your eyes have ever seen

Hey I'm learning French in school so my french might sound a little strange. I am looking at my text book trying to find the right words.
Bonjour! J'adore Avril Lavigne! Et toi? Haha. Je suis kinda bad à parlant français! Ce que vous aimez faire? J'adore ecouter la musique!
Punk Rocker

Bonjour! Ca va?![]()
Punk Rocker

Salut !
content de trouver une section en français dans ce forum![]()

Je vais voyager en France en Juillet. Je suis d'améliorer mon francais.
Je ne suis pas très bonne ...![]()

C'est super! Où veux-tu aller en France?Originally Posted by Ciara! To view the link you have to Register
(That's great! Where are you going in France?)
oui dis nous en plustell us more. There are some great places to visit in France
je vois qu'il y a quelques français sur bandaids c'est chouette![]()

Et oui!Originally Posted by benj007 To view the link you have to Register
Est ce que tu es sur un forum francophone aussi?
![]()
Bookmarks