eeehm..Nederland..zoals bijna alle Nederlanders volgens mijXD

eeehm..Nederland..zoals bijna alle Nederlanders volgens mijXD
Someone stop this song, so I won't sing!
Thanks Sylvia for the avatar!

mn vaders werk![]()
Darlin'Wipe your eyes and put up your headI wish you could be happy insteadThere's nothing else I can doBut love you the best that I can

Hey, even terugkomend op dat concert. Ik ben echt een noob in concerten, k ga december naar mn eerste (van Pink).
Anyway, mn ouders vertelden me dat als je een kaartje in het sta-vak hebt, dat je dan nooit helemaal vooraan zou kunnen staan, omdat er altijd nog een laag van pers en genodigden enzo voor je is.. Klopt dat? Of kun je echt hélemaal vooraan staan als je maar vroeg genoeg er bent en hard genoeg kunt rennen? :P
Thx.
Thanks Suzee! <3

je kan niet tegen het podium aan staan zeg maar. Er staan idd altijd pers tussen, maar ook bodygards/ secuirity. Je zal op z'n dicht bijst op 2 meter afstand staan. Maar je wilt ook niet dichterbij staan, want anders sta je de hele tijd met je hoofd in je nek om dat het podium hoger is. (net zoals vooorin zitten in de bios)
![]()

Oooooooh dat wist ik niet eens..Originally Posted by Pure Intuition To view the link you have to Register
ik d8 juist gewoon dat je in NL was geboren
maar je had het aardig druk gehad met verhuizen zie ik![]()
Thx For This Awsome Blend & Avatar Yiota !!!
RUSKA + GILLY = B.F.F.E. !!!
Love My BA Mom Avey a.k.a Miss Decibelle !!!

Ok dankjewel! Mijn ouders overdrijven dus gewoon.
Nja dit betekent dat ik volgende concert van Avril in Nederland kaartje in t sta-vak ga kopen en 's ochtends vroeg daar al ga staan. ^^
Is het gebruikelijk op BA dat we 's ochtends vroeg voor de ingang staan en dan soortement van meetings hebben enzo?
Thanks Suzee! <3

ik was best jongOriginally Posted by .Paper Trail.- To view the link you have to Register
![]()
1 1/2 jaar in Portugal
3 1/2 in Brazilië
en 7 1/2 in Australië
Darlin'Wipe your eyes and put up your headI wish you could be happy insteadThere's nothing else I can doBut love you the best that I can

Hmmmz oke...Originally Posted by Pure Intuition To view the link you have to Register
jij hebt echt vaak gereist vanaf jongs af aan...![]()
Thx For This Awsome Blend & Avatar Yiota !!!
RUSKA + GILLY = B.F.F.E. !!!
Love My BA Mom Avey a.k.a Miss Decibelle !!!

yep![]()

ik heb Marcel en Gilly ontmoet voor het concert. Dus je kan er vanuit gaan dat als Avril weer naar NL komt er weer een soort meeting komtOriginally Posted by 'Jennifer. To view the link you have to Register
![]()

er was toch laatst een AO meeting ofzo![]()

ja![]()
Bookmarks